✿☆˙·٠•●♥Lillemmas ♥●•٠·˙☆✿

Alla inlägg under februari 2011

Av Emma - 24 februari 2011 18:12

Ja, de måste nog vara Sara för vi är ju typ med varandra hela tiden! :)<3 


(Fattade inte om man skulle lägga upp nån bild så jag sket i de ^^)

Av Emma - 24 februari 2011 18:04

Nu tror jag att jag ska göra lite som alla andra bloggare :P typ den dära "Lägga upp en blid på nånting" grejen :P för jag såg att typ alla gör ju de nu så då tänkte jag att jag testar väl åxå då :P 


Dag 1: En person som du umgås mycket med
Dag 2: En bild på dig själv
Dag 3: En bild på någon i din familj
Dag 4: En bild på en konstig tid i ditt liv
Dag 5: En gammal bild på dig själv
Dag 6: En bild på du och en vän du inte varit med på länge
Dag 7: En bild som du aldrig lagt upp
Dag 8: En person som du saknar
Dag 9: En bild på någon i din släkt
Dag 10: Någon du tycker är väldigt snäll
Dag 11: En person du kan berätta allt för
Dag 12: En bild på din vardag
Dag 13: En bild på du och någon klasskompis
Dag 14: En bild som påminner dig om gamla tider
Dag 15: En person som du vill vara med
Dag 16: En bild på dig själv
Dag 17: En ovanlig bild
Dag 18: En bild på din fritid
Dag 19: En person som är snygg
Dag 20: En bild på dina närmaste
Dag 21: En persons om alltid ställer upp för dig
Dag 22: En bild på en tid du saknar
Dag 23: En bild från i sommras
Dag 24: En bild som gör dig glad
Dag 25: En person som alltid gör dig glad
Dag 26: Någon/några du alltid har roligt med
Dag 27: En bild som du alltid skrattar åt
Dag 28: En tokig bild
Dag 29: Den nyaste bilden på dig själv
Dag 30: Någon du aldrig kommer släppa taget om!
 
Vi får väl se om det funkar :P
  
Av Emma - 24 februari 2011 10:15

Hejj bloggen!

Det blev ingen skola för mej idag för när jag vaknade så typ vare som ett vatten fall ur näsan av blooooooooood :O så då sa mamma att jag inte fick fara :/ men aja imorgon så måste jag fara för jag fick veta att Olivia ska komma!!!! :D fatta så satans glad jag blev då!!! :D så jag skiter i att jag kanske skulle blöda näsblod då igen för jag måste träffa Olivia för jag har inte träffat henne sen hon flyttade när hon typ gick i 3:an eller näre va!! de va i alla fall as länge sen!! :O eller jag träffade ju henne på skolavslutningen isommras för då va hon där men då hann jag inte träffa henne nå länge men nu jävlar blire en heeeel skoldag!!! :D så imorgon blire skolan har jag bestämmt!!! :D haha men i alla fall så kan jag inte sluta tänka få failen som hände igår kväll x) för när jag skulle he tandkräm på tandborsten så stod olyckligtvis Idomin tubet bredvid tandkrämen och jag var ju så satans trött så jag tog bara nån tub och kladdade på tandborsten men sen då märkte jag ju att det var idomin på tandborsten och INTE tandkräm xD hahahaha fy satan vad äckligt de va asså!!! :P men så gåre när man har en mamma som ställer idomin tuben preciiiiiiiis bredvid tandkrämstuben!!! så det är facktiskt mammas fel att det hände! :P jag ska skälla lite på henne sen ^^ Haha men nu orkar jag inte skriva nå mera så jag kanske skriver lite ikv om jag orkar eller hinner :P Puss Hejj!<3

  

Jag saknar sommaren 2010 me Jessica!!<3 Det var fan den bästaste sommaren ever!! hoppas den hära sommaren blir lika bra! :)<3<3<3<3<3<3

    

Av Emma - 23 februari 2011 11:31

Hejj bloggen! :D

Idag är jag typ sjukt jävla glad!! :D jag är typ inte förkylld längre!! :D eller asså jag kan fortfarande nästan inte prata men det skiter jag fullständigt i !! :D Jag kan i alla fall andas nu!! :D och jag kan äta!! :D och jag hostar typ inte längre!! :D och nu blev jag ännumera glad för att jag vann ett presentkort på 100kr på www.stayhard.se :D då ska jag köpa kläder!! ;D hur mycket jag kan köpa för 100kr där vet jag inte för det var ganska dyra kläder och såndära där men nånting kan jag säkert köpa annars äre ju bara att lägga till nå kroner till om jag inte hittar nånting för 100kr!! :D men aja och imorgon så kanske men bara kanske jag far till skolan!! :D men annars far jag på Fredag!! :D men vistja.. jag har ju massa läxor som måste göras.. :/ nuuuu är jag inte lika glad längre.. :/ men tänker jag på älsklingen så blir jag glad igen!! :D tur jag har han så att han kan göra mej glad :) Älskar dej jätte jätte mycket!! :*<3 hihi^^<3  Men aja nu måste jag fortsätta på svenska läxan för jag har hållit på med den i 3 dagar och den är inte färdig än ^^ hihi men aja Puss Hejj!<3

  

Av Emma - 22 februari 2011 15:37

Hejj bloggen!

Den hära veckan kommer jag åxå att vara hemma för jag är ju lixom forfarande sjuk :/ eller i alla fall som det ser ut nu så kommer jag att vara hemma imorgon åxå och på Torsdag eftersom att det är långdag och då pallar jag inte att fara och mamma tycker inte det heller.. och på Fredag är jag kanske åxå hemma men det ser vi ju.. men om jag far på Torsdag så kan jag ju åka hem med den bussen som går hem tidigt men vi ser väl.. men aja just nu så sitter jag och lyssnar på musik och gör svenska läxan för jag ska typ göra en redovisning om prao-veckan men det är ganska jobbigt :/ för det är typ as mycket fråger jag ska svara på :P men aja det går säkert bra ändå :) och idag har jag lixom inte heller kunnat prata :P så jag har typ hällt i mej 1 liter glass :P så jag tror att jag har gått upp lite i vikt :P men det kanske är bra för det är ju så många som "Klagar" på att jag har gått ner så "Mycket" på senaste.. :/ men aja jag har ju inte anorexia så jag överlever ju :P men det dära med att jag inte har kunnat prata på typ en vecka vet jag inte vad det beror på igentlige.. för jag tror ändå inte att det är förkyllningen som har gjort det för jag har aldrig hafft såhära förut och när jag ska försöka prata så gör det as ont i stämmbanden så jag vet inte om det kan vara nå krångel med dom :( men vi kanske får fara till sjukan (Igen) och kolla upp det åxå :/ men aja nu måste jag fortsätta med läxan så att den blir färdig nån gång :P Puss Hejj!<3

     

Av Emma - 20 februari 2011 18:17

Hejj bloggen!

Jag vill bara börja med att säga en sak till alla er som tycker att min blogg är en "fjortis blogg" och att den är "Tråkig" och "Meningslös" mm, så vill jag bara säga att ni behöver ju inte läsa den då om de är de ni tycker :) för jag orkar inte med nå jävla tjaffs om massa onödiga saker! okej?.

Men aja nog om det. Idag har jag typ varit duktig och gjort min matte läxa som läraren gav mej när jag blev sjuk :P och jag ska säga att de va inte lite läxa heller :P typ... massa tal och sånt :P men de är väl inte så konstigt för det är ju en matte bok och där är de ju massa tal och sånt :P näe nu får jag fan sluta prata om matte böcker för jag blev ju fan uttråkad :P men aja jag är ju fortfarande sjuk så de blir ingen skola i morgon :/ men vi får väl se om jag far på Tisdag men de beror ju på hur jag mår då för jag har ju fått en sån satans jävla hosta som aldrig tar slut och ögonsinflammation men den har typ tagit slut nu som tur är :) men aja nu orkar jag inte skriva nå mera :P Puss Hejj!<3

    

Av Emma - 19 februari 2011 13:05

Hejj bloggen!

Förlåt för att jag inte har skrivit på några dagar nu men jag har mått skit dåligt av den hära jävla förkyllningen! men den håller på att gå över nu.. hoppas jag för att ena dagen kan jag må hur bra som hellst och nästa så har jag feber och kan typ inte röra mej :S sjukt konstigt asså.. men jag va ju på sjukan igår me mamma och fatta vad dryyyygt!! för asså vi hade  ju våran tid kl 10:30 och vi fick komma in till doktorn 12:30 typ... men de e ju vilhelmina sjukstuga vi snackar om och de e ett skit ställe!! :O jag fick ju nå medicin som man ska dricka och de smaka apa xS de e as äcklig! :O men jag måste ju dricka de annars blir jag ju inte frisk :P och de vill jag ju bli annars blir jag fan galen!! :O men jag börjar nästan tro att jag har blivit lite smått galen för jag har... näe jag vet inte om jag törs säga de.. eller jo här kommer de.. jag längtar till skolan!! omg jag sa de!! :O asså shiiiit! :P men jag saknar facktiskt kompisarna.. för jag har inte träffat dom på typ 3 jävla veckor!!! :O för första veckan hade jag typ magsjuka :/ och sen veckan efter de så hade jag ju prao från Måndag till Fredag och då blev jag sjuk på Fredagen och e de fortfarande! :/ de gillas inte! men vi får väl se om jag far på Måndag till skolan :) om inte de så kanske Tisdag och om inte de så kanske Onsdag :P haha eller nåt sånt :P Men aja nu orkar jag inte skriva nå mera :P Puss Hejj!<3

  

Av Emma - 15 februari 2011 11:16

Hejj bloggen!

I natt har jag fan inte kunnat sova nånting!!! har hafft så ont i huvudet och varit snorig som fan!! :/ så jag är typ as trött nu.. men aja jag får väl gå och lägga mej sen igen, åxå har mobil jäveln slutat att funka :'( så jag kan typ inte smsa nå mera heller :'( eller jo, jag kan smsa lite för mobilen dampar mest bara för att ibland hakar den upp sej så att det går inte att klicka på knapparna.. eller det går att klicka på dom men det händer inget.. åxå ibland när jag ska skicka ett sms till nån så får jag det ist :S det är as konsigt!! :O men aja jag ska tjata på pappa idag när han kommer hem så att vi kan beställa efter en ny telefon!! men jag vet i fan vilken jag vill ha.. jag ville ju ha en såndära Xperia x10 mini förut men nu har dom ju blivit dyra igen så vi ser väl vilken jag tar.. och det är ju inte kul att ta en lika dann telefon som sina kompisar har.. men aja vi ser väl. 

Men nu ska jag gå ner och försöka äta nånting för jag har inte ätit nånting idag och inte igår heller för den delen :/ men aja Puss Hejj!<3

  

Presentation


If i lose your love, i lose my everything!

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

Gillar ni snöö!?
 Jaa det är ju fan kung!!
 Nej usch det är kallt och blött..
 Bara man får brottas i snön är jag nöjd ;)
 Sa du snöö??
 NEJ MEN DÖÖ!! FY FAN HELLER!!!

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

besökare


Ovido - Quiz & Flashcards