✿☆˙·٠•●♥Lillemmas ♥●•٠·˙☆✿

Alla inlägg under maj 2011

Av Emma - 28 maj 2011 19:14

Hejj bloggen!

Ojojoj.. nu kan man tydligen dö av att äta gurka och sallad! HAHA!! visst.. inte äre väll så kul att få höra att det är nån jävla tarmbakterie som gör att man skiter blod och att man kan dö och bla bla bla.. men i helvete att jag har tänkt dö pga nån jävla gurka!! då ska jag sluta äta sallad, både hemma och på skolan! och jag som nyss åt en kyckling sallad med massa gurka,sallad,tomater och massa annan skit!! och hur mår jag nu?? AAAS BRA!! ;) haha men vi ser väll hur jag mår sen, jag kanske dör! vem vet? ;)
 
Aja idag så har jag absolut inte gjort nånting! bara suttit och tråkat och såntdära. Fick typ för mej att jag skulle sminka mej och platta håret så jag gjorde de :P

Sen så pratade jag i telefon med en kompis som jag inte pratat med på länge.. saknar den personen... :/


Näe nu ska jag gå och he på en film ist för att sitta hära och tröga! men vi hores och slynes! ;) Puss!<3


Dagens låt: LMFAO - Party Rock Anthem

Dagens frisyr: Plattat

Dagens smink: Foundation,puder,mascara och eyeliner 

Dagens kläder: Leggins,linne och min monster energy tjocktröja

Dagens Planer: Venne

Dagens vill ha: Dricka!!

Dagens saknad: Min hamster! ;) (Johan^^)

Dagens drog: Näsdukar

Dagens tråkigaste: Inget

Dagens finaste: Jaaaaag ;D (ego!)

Dagens kram: Mamma :P

Dagens humör: Glaaaaaaaaaad! :D

Dagens mående: Ingen aning :P

Dagens borde: Venne

Dagens parfym: Ingen

Dagens bästa: Spotify, den är så bra :]

Dagens sämsta: Att jag är sjuk

Dagens längtan: Reklamen på Spotify -.-'

Dagens fundering: Ingenting :P

Dagens önskan: Att jag kan få färga håret nån gång!

 


Av Emma - 26 maj 2011 12:32

Min älskade och saknade Oliiviiaa :] ja men vad ska man säga? hon är ju såå snygg :} hehe gullunge! ;D

Saknar dej som faaan! :'( Måste träffa dej nästa gång jag kommer till Dorotea annars så.. så.. såååå!!.. ja jag vet inte :P men jag kommer bli sur om jag inte får göra de ^^ hiihii puss sötis! ;* <3

 
Av Emma - 26 maj 2011 12:11

Hejj bloggen!

Asså jag måste ju ha nå fel.. jag har kommit på att jag har varit mera hemma än vad jag har varit på skolan de hära året :P för när jag hade utväklingssamtal på skolan för nån vecka sen så sa dom att jag har mera än 40% frånvaro från skolan (a) hiihii ooops :] det kanske är på tiden att jag gör nånting åt de :P men det är fan inte mitt fel att jag är sjuk hela tiden! :O eller jo.. kanske lite ändå :P jag går ju i nylonstrumpor mitt i vintern ibland och i vintras så va jag ju sjuk konstant hela tiden! och nu vet jag varför :P så jag kanske inte ska göra det nästa vinter :P men aja igår kl 7 på kvällen så hade äntligen mobilen uppdaterats färdigt :P fan vad skönt, men det va ju bara att mobilen vart ganska trög och alla appar och skit som jag hade förut försvann!! :O fy fan vad sur jag blev då! men skit samma! den funkar ju iaf och det är ju huvudsaken ^^
Och idag har jag faktiskt varit duktig och gjort min matte läxa! ;D fan vad jag är duktig (a) men då vare ju bara att jag inte fattade nånting i matten :P typ *x+19x-30=?* och sådanna tal fattar jag INTE! men 1+1 kan jag ^^ det blir 6 eller 3 ;) haha jag undrar vilka som fattar :P men aja nu ska jag.. göra nånting :P men jag kanske skriver lite sen.. ifall om jag har rammlat i trappen eller nånting annat ointressant :P HAHA! men vi hores och slynes ;) Puss Hejj!<3


Dagens låt: Litanol - Sommartider!!!!!!!!<3

Dagens frisyr: Uppsatt

Dagens smink: Inget

Dagens kläder: T-shirt Och mjukisar

Dagens Planer: Tröga vid datorn

Dagens vill ha: Godiiiiiiiiis ^^

Dagens saknad: Min hamster! ;) (Johan^^)

Dagens drog: Näsdukar

Dagens tråkigaste: Att jag har blivit sjukare än igår! -.-''

Dagens finaste: Mobilen :] den är ju så fin så att man blir kär! ;)

Dagens kram: Mamma :P

Dagens humör: Glaaaaaaaaaad! :D

Dagens mående: Ingen aning :P

Dagens borde: Venne

Dagens parfym: Ingen

Dagens bästa: Spotify, den är så bra :]

Dagens sämsta: Att jag är sjuk

Dagens längtan: Reklamen på Spotify -.-'

Dagens fundering: Hur man kan prata men datorn så att den skriver det man säger :S (det heter typ pratpost)

Dagens önskan: Att jag kan få färga håret nån gång!

 


Av Emma - 25 maj 2011 14:54

Hejj bloggen!

*Suck* nu är jag fan less på allting.. För det första så orkar jag inte vara sjuk längre! För det andra så har jag rammlat ner för trappen femhundrasjutioelva gånger det hära året och det vägrar jag att göra igen för jag får så ont i rumpan.. -.-' OCH FÖR DET TREDJE!!! så är datan så seg -.-' för jag håller typ på att ladda ner nån uppdaterings grej till mobilen (måste ha den annars funkar inte mobilen längre..) och den tar typ 70000000 år att ladda ner!! för först skulle man ladda ner programmet till datorn och det tog cirka 1 timme och 20 minuter (låååååång tiiiid!) och nu så ska jag uppdatera mobilen från datorn och det kommer väll ta cirka 2-3 timmar... för det ska ladda ner typ 115,4 MB och det har laddat ner 21 MB på kanske... 30 minuter... som sagt.. det tar lååång tid :/ och jag som inte vill sitta vid datorn egentligen.. men mamma sa att jag fick välja mellan att sitta här och blogga eller att räka matte :P och ni kan ju gissa vad jag valde ;D och nej.. jag valde inte matte ;P Haha!
Näe men allvarligt.. nu tror jag att jag måste designa om bloggen heeeelt och hååååållet för jag börjar redan bli jävligt less på den, jag har ingen aning om hur länge jag har hafft den dära headern.. kanske 2-3 måndager ungefär, och det dära svart rosa i bakrunden har jag väll hafft i max 1 månad eller nånting sånt.
Men sara sa att hon skulle hjälpa mej med en ny design och header, men då ville ju hon såklart absolut vara med på den headern :P så hon får väll vara det bara för att jag är så snäll ;) åxå ska väll älsk såklart åxå få vara med! :) för han är ju bah för gullig ;) som en liten hamster :] hiihii <3


Nej faaan!! nu kom jag ju på en sak!! jag kan ju inte smsa under tiden jag uppdaterar mobilen!!! helvete nu är jag utan telefon i typ 3 timmar! buhu! :'( men aja.. det är bara att hålla ut! :(


Näe.. jag tror jag ska gå ner och koka lite nudlar eller nånting sånt för jag blev lite hungrig ;) men vi hores och slynes! ;) Puss Hejj!<3


Dagens låt: September - Party In My Head

Dagens frisyr: Uppsatt

Dagens smink: Inget

Dagens kläder: T-shirt Och mjukisar

Dagens Planer: Räkna lite matte

Dagens vill ha: Venne

Dagens saknad: En viss person...

Dagens drog: Nudlarrrr!

Dagens tråkigaste: Att jag är sjuk!

Dagens finaste: Den saknade..

Dagens kram: Ingen

Dagens humör: Sur..

Dagens mående: Dååååligt!!

Dagens borde: Venne

Dagens parfym: Ingen

Dagens bästa: Venne

Dagens sämsta: Att jag är sjuk

Dagens längtan: Att jag ska bli frisk

Dagens fundering: Varför jag inte kan glömma en viss grej..

Dagens önskan: Att jag kunde glömma de dära!!!

 

Av Emma - 24 maj 2011 11:14

Hejj bloggen!

Usch fy fan jag mår som en gris just nu!! blev typ as förkyld igår -.-'' jag hann typ inte mera än att fara till skolan så fick  mamma komma och hämta mej.. då vare ju sååååå jävla värt att fara dit!! för jag mådde ju dåligt innan jag for åxå :S men aja nog om det!
Min helg har iaf varit super bra! för jag har ju fått vara med älsklingen heeeeeela helgen!! :D och satan så roligt vi hade på Lördag kvällen! för då va jag och Johan med Mårten,Robert och Moa :P haha fan vad kul det va ^^ men sen så skulle Moa sticka för att träffa David ;) *Busvisslar!!* men vi som va kvar fortsatte att ha grymt kul ^^ haha jag kan inte säga precis vad vi gjorde men vissa vet ;D
men men.. efter ett tag så stack vi därifrån för då skulle vi möta upp Moa och David :P och jag kan ju säga såhära... Mårten mådde lite dåligt :P om ni fattar vad jag menar ;) HAHA!! lilla lilla Mårten!! ;)
Sen på Söndagen så va jag och Johan men alla dom dära igen :P och vi satt vid nån lekpark och käkade glass och gungade, åkta ruskana (stavning) och massa annat skit. Sen så blev det ju en liiiten våldtäckt i sandlådan mellan Moa och David ;) aja baja sånt gör man inte i en sandlåda!! ;)

Men aja.. nu ska jag väll försöka att äta nånting.. men jag har ingen aning om vad jag ska äta.. och jag kan ju inte fråga mamma för hon och pappa är i Lycksele! och jag fick inte följa för pappa för det skulle tydligen bli för "jobbigt" för mej :S och det hade jag ingen aning om att det skulle bli för jag ville ju följa och inte vara hemma själv i typ 12 timmar!! -.-'' Men aja vi hores och slynes ;) Puss Hejj!<3 Btw idag har jag och Johan varit tsm i 5 måndager!! :D Puss älskar dej som fan baby!<3333


Dagens låt: Mohombi Ft Akon - Dirty Situation

Dagens frisyr: Uppsatt

Dagens smink: Inget

Dagens kläder: T-shirt (såklart bh och trosor!)

Dagens Planer: Sova

Dagens vill ha: En egen dator!

Dagens saknad: Älsk!<3

Dagens drog: Halstabletter

Dagens tråkigaste: Att jag är sjuk!

Dagens finaste: Venne

Dagens kram: Ingen

Dagens humör: Si sådär..

Dagens mående: Dååååligt!!

Dagens borde: Soova!

Dagens parfym: Ingen

Dagens bästa: Inget

Dagens sämsta: Att jag är sjuk

Dagens längtan: Att jag ska bli frisk

Dagens fundering: Ingenting

Dagens önskan: Att jag ska bli FRIIIIIISK!!!


Älskar dej som faaaan!!<33 du kommer alltid ha en stor plats i mitt hjärta!<333   

(HAHA! helvete så mitt hår ser ut på den bilden!! xD<3)

 

Av Emma - 20 maj 2011 09:13

Helleu :) 

tänkte att jag skulle gästblogga lite hos emma :)

Hon ska dö i morgon enligt henne!! men hon är i alla fall glad över att få dö med Johan ;) och huvesaken hon e lycklig när hon dör :)


Hahah idag ska Emma till Johan och ja mer behöv ja inte säga, hahahaha nu bli ni nyfiken va?? HAHAH


Och Emma säger att hon tycker jätte mkt om mig


Ajja nu ska jag gå på lektion, 


Kolla in min blogg också :) 


http://lillalinas.bloggplatsen.se/


pöss pöss från lina :)

Av Emma - 19 maj 2011 20:02

Hääär är min fiiina fridit :P facebook ^^ haha det är typ det enda jag gör när jag inte är med kompisar, är på skolan eller nånting sånt ^^ Men jag orkar inte lägga upp nån annan bild så det fick bli den hära ^^

Av Emma - 19 maj 2011 19:23

Hejj bloggen!

Nu har jag ju glömmt att blogga på ev vecka.. igen :] haha men aja nuuu får väll det bli en såndära uppdatering av förra helgen och av veckan :P
Fredag: Ja.. då for jag och Moa till vilhelmina :P och jag träffade älsk nere på busstationen och det regnade som faan! och bla bla bla bla jag träffade karro bla bla bla och bla bla bla!!! :P
Lördag: Då va jag typ med sara hela dagen för hon va åxå nere i vilhelmina ^^ och jag va med hon.. bla bla bla, tills moa slutate konfermationen (stavning) bla bla bla sen va vi med sofie,rebecca och sara.. tror jag :P jag vet inte om vi va med sara då ^^ men vi stack ner till trissen sen för jag och moa skulle vara med Julia och Johanna, och som vanligt så va ju alla dryga raggers ute och körde.. hatar dom när dom ska vara så dryyyga!! -.-'' sen på kvällen blebv jag döv (seriöst) på ena örat för att en av bilarnas avgasrör smäller när dom gasar, och då stod ju jag SÅ KLART!! bakom den bilen och sen hörde jag en smäll.. och sen hörde jag inget mera :P haha det va aaas äckligt :P men efter en timme så började jag höra igen ^^ 
Söndag: Så va jag med Sofie hela dagen typ :P för Rebecca och Moa va på komfermation (kan fortfarande inte stava) så vi gick typ omkring och gjorde massa saker ^^ så jag kan inte skriva allt vi gjorde på bloggen iaf :P haha! och sen när dom hade slutat så va vi med Alicia, och hon drog hem mej till henne och vi sminkade oss som negrar xD haha helvete vilken brunkräm hon har!! jag döör! :P men aja sen for jag,moa och alla andra jävlar som va nere där hem ^^
Måndag-Torsag: Hare absolut inte hänt nånting!! förutom att jag va hos sara i tisdags och det va ganska kul :P men aja... imorgon så blire att fara till älsklingen!! helvete så länge sen det va jag va hos honom!! det är iaf över en månad sen! :O men i helgen får jag vara med han!! :D iiiip!! jo juste.. jag måste ju packa för imorgon :P men vi hores och slynes och jag ska försöka uppdatera mej lite bättre nästa vecka ;) Puss Hejj!<3


Dagens låt: Mohombi Ft Nicole Scherzinger - Coconut Tree

Dagens frisyr: Krusat

Dagens smink: Inget

Dagens kläder: Nylon leggins, Linne, Zebra randig kort sjol och en prickig munk jacka (efter jag bytte kläder)

Dagens Planer: Packa

Dagens vill ha: Snabbare dator

Dagens saknad: Älskling<3

Dagens drog: Musik!!

Dagens tråkigaste: Inget

Dagens finaste: Venne :P

Dagens kram: Sara och några till :P

Dagens humör: Glad

Dagens mående: Bra

Dagens borde: Packa :P

Dagens parfym: Ingen

Dagens bästa: Att det är fredag imorgon :P

Dagens sämsta: Att det va åska tidigare idag -.-''

Dagens längtan: Att det ska bli imorgon!!<33333

Dagens fundering: Ingenting

Dagens önskan: Att de ska bli imorgon :P<3

   

Presentation


If i lose your love, i lose my everything!

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

Gillar ni snöö!?
 Jaa det är ju fan kung!!
 Nej usch det är kallt och blött..
 Bara man får brottas i snön är jag nöjd ;)
 Sa du snöö??
 NEJ MEN DÖÖ!! FY FAN HELLER!!!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

besökare


Ovido - Quiz & Flashcards