✿☆˙·٠•●♥Lillemmas ♥●•٠·˙☆✿

Alla inlägg under september 2011

Av Emma - 29 september 2011 10:28

Hejj bloggen!


Nu vare sjukt länge sen jag bloggade men jag har inte kunnat göra de för jag har haft dator förbud.. INTE AWESOME!! men egentligen så har jag fortfarade de men jag passade på att blogga lite nu när jag gör läxan^^
 
Jaja bara för att ni ska få veta nå jävligt ointressant så är jag sjuk!! jäävligt sjuk!! va uppe och spydde inatt så jag vet inte vad de är.. eller jag har ju mina misstankar men mera tänker jag inte säga för det behöver inte ni som läser få veta! :)


Men jaja jag kan ju iallafall berätta lite vad jag har gjort i helgen.
Jag har varit i dorty town ;) (Dorotea för er som inte fattar) haha men de va sjukt kul där iaf! ;) för jag fick ju träffa alla mina små älsklingar!! bland annat OLIVIA!!! och ANNA-MARIA!!<33 de är mina brudz de! ;) haha men jag fick ju träffa små epa grabbarna åxå ;) men de va en sak som inte va sååå jävla roligt.. de va när jag,Adam,Niklas,Jim och Affe skulle trängas i Affes lilla epa och de vart jääävligt trångt för jag fick ligga åvanpå Jim,Adam och Niklas :P och när vi skulle stänga dörren så hade jag min tumme percis så att när vi stände den så klämmde jag den!! -.-'' TACK ANTE SOM STOD UTANFÖR OCH SMÄLLDE IGEN DÖRREN SÅ ATT MIN NAGEL ÄR LILA PRIKIG!! -.-'' haha jaja men de går ju över ;)
 
Näe nu ska jag ta och göra läxan och vara en duktig liten flicka ;)
Hores och slynes ;) Puss!<3


Dagens låt: Eminem - "How Should I Feel" Feat. T.I & 50 Cent

Dagens frisyr: Platt

Dagens smink: Inge

Dagens kläder: Klasströjan och mjukisar

Dagens Planer: Göra läxan

Dagens vill ha: OLIVER!!

Dagens saknad: En viss person...

Dagens drog: Klubbor ^^

Dagens tråkigaste: Sjuk

Dagens finaste: N... ;)

Dagens kram: Mamma

Dagens humör: Glad
Dagens mående: Sådär :S

Dagens borde: Sova

Dagens parfym: Puma

Dagens bästa: Venne

Dagens sämsta: Inget

Dagens längtan: Helgen

Dagens fundering: Varför killar är sånna svin!?

Dagens önskan: Att jag bara kunde försvinna för en stund...

 

Av Emma - 5 september 2011 15:08

SENASTE:
1. Dryck: Vatten

2. Telefonsamtalet: Sara
3. SMS: Tom
4. Sång du lyssnade på: Kobojsarna - Unbelievable


HAR DU NÅGONSIN:
6. Dejtat någon två gånger: Naaaa
7. Har någon varit otrogen mot dig: Ja.
8. Varit kär: Ja oja
9. Förlorat någon speciell person: Japp..
10. Varit deprimerad: Ja
11. Varit så trött att du somnat sittandes: Haha ja

DINA TRE FAVORITFÄRGER:
12. Svart
13. Rosa


14. Ljusblå


I ÅR HAR DU:
15. Lärt känna en ny vän: Ja många
16. Fått ditt hjärta krossat: Mmh
17. Skrattat så att du har börjat gråta: Haha ja
18. Träffat någon som förändrat ditt liv: Jaa
19. Insett vilka som är dina äkta vänner: Jo
20. Fått reda på att någon har pratat om dig: Haha yee 
21. Kysst en kompis: Jo


BLANDAT:
22. Hur många av dina msn-kompisar har du träffat: Haha vet inte
23. Hur många barn vill du ha: Max 3 st
24. Har du några husdjur: Ja
25. Vill du ändra ditt namn: Näe
26. Vad gjorde du under din förra födelsedag: Va med sara ;) 

27. Vilken tid vaknade du idag: 06:30
28. Vad gjorde du igår runt midnatt: Haha hade kul ;)
29. Någonting som du längtar till: Ja oja!
31. En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: Mycket
32. Vad lyssnar du på just nu: Musik


33. Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: Haha har jag säkert
34. Vad gör dig irriterad just nu: En viss person som har ett jävligt svinigt beteende!




OM DIG:
36. Vad är ditt namn: Emma Ida Rebecka Danielsson


37. Singel/upptagen: Singel
38. Stjärntecken: Lejon
39. Kille eller tjej: Tjej
40. Grundskola: Saxnäs
41. Gymnasie: -
42. Högskola: -
43. Hårfärg: Rrrrrrrött
44. Långt eller kort: Mittemellan ^^
45. Längd: 164
46. Vad gillar du gällande dig själv: Tuttarna x)
47. Piercings: öronen
48. Tattoos: Näe
49. Höger eller vänster: Höger


DIN FÖRSTA:
51. Operation: Munnen (slog ut nå tänder när jag va liten)
52. Piercing: Förutom öronen så läppen


53. Tatueringen: Ingen
54. Bästa vän: Sarrrra!
55. Sport: Hehehe ;) 
56. Husdjur: Hund
57. Vaccination du minns: vet inte
58. Konsert: Eric Saade
60. Alkohol du drack: Cider tror jag eller Gin


JUST NU:
61. Äter du: Nada
62. Dricker du: Cola
63. Är du på väg att: Sminka mej för mina boys kommer ;)
64. Lyssnar du på: MEn musik!!!


65. Väntar du på: Mina boys!<3




DIN FRAMTID:
66. Vill du ha barn: Jao
67. Vill du gifta dig: Kanske
68. Karriär i åtanke: Vet inte


VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?
69. Läppar eller ögon: Båda
70. Kramar eller pussar: Båda
71. Kortare eller längre: Längre
72. Yngre eller äldre: Äldre
73. Romantisk eller spontan: Båda
74. Snygg mage eller snygga armar: Skiter väll jag i.. tänker inte på utsidan!
75. Tatueringar eller piercingar: Båda
76. Känslig eller inte: Känslig, men inte överdrivet
77. Ragg eller förhållande: Beror på
78. Bråkstake eller tveksam: Inget av de hellst..


HAR DU NÅGONSIN:
79. Kysst en främling: Haha japp
80. Gjort något sjukt spontant: Kanske

81. Tappat glasögon eller linser: Nej

82. Haft sex på första dejten: Dejtar inte.. men första gången jag träffat nån så kanske (a)
83. Krossat någons hjärta: Jao
84. Har någon krossat ditt hjärta: Ja..
85. Har du blivit arresterad: Näe


86. Dissat någon: Ja
87. Gråtit när någon dött: Men ja!
88. Gillat din tjejkompis (mer än som vän): Nej!! usch fy och blä!


TROR DU PÅ:
89. Dig själv: Ibland
90. Mirakel: Nja
91. Kärlek vid första ögonkastet: Just nu, ja!
92. Himlen: Vet inte
93. Tomten: Nej
94. Att kyssas på första dejten: Dejtar fortfarande inte
95. Änglar: Naae


SVARA ÄRLIGT:
97. Haft mer än en pojkvän på samma gång: Nej
98. Tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut: Ja om man träffar den rätta så
99. Vad kan du verkligen inte leva utan: Lite olika saker
100. Att posta det här är din 100 sanning: Ja

 

Presentation


If i lose your love, i lose my everything!

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

Gillar ni snöö!?
 Jaa det är ju fan kung!!
 Nej usch det är kallt och blött..
 Bara man får brottas i snön är jag nöjd ;)
 Sa du snöö??
 NEJ MEN DÖÖ!! FY FAN HELLER!!!

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

besökare


Ovido - Quiz & Flashcards