✿☆˙·٠•●♥Lillemmas ♥●•٠·˙☆✿

Alla inlägg under juni 2011

Av Emma - 30 juni 2011 13:47

Hejj bloggen!

Jag märkte nyss att jag inte har skrivit nåntning sen den 19:onde :P så då vare ju på tiden att jag skriver nånting iaf.

Men aja förra helgen såföljde jag med mamma och pappa till stugan i kyrkberg (2 mil utanför storuman) men jag va som mest i Storuman och va med Jack^^ men vi gjorde typ ingenting :P eller jo, vi kollade på tv men det gills som inte för det va det ända vi gjorde.. typ hehe ;) Och jag längtar redan som fan tbx dit!! men jag far ju dit igen om typ 2,5 veckor och då ska jag vara där i typ en hel vecka! det blir najjs ;D


Men från en sak till en annan så sitter jag just nu hemma hos syrran i Skellefteå och dunkar musik och läser bloggar (mo life time!) haha ;) 

men tidigare idag så for vi till kågebadet och badade och solade, grymt skönt och vattne va sådära temerueret (stavning) eftersom att det är en stor pool utomhus :P  och det va skööönt som faan!  men jag höll ju fan på dööö av pinsamhet där ett tag.. för det första så skulle jag typ sätta mej på en såndära jätte stor badring och då när jag kom upp så rammlade jag baklänges och jag är ju så dum så jag har smink på mej när vi ska fara och bada och jag såg ju SÅKLART ut som en tvättbjörn sen-.-'' och sen så kom det typ 3 killar dit och en av dom råkade putta omkull mej så j rammlade och råkade slå han på mage^^ men annars var dagen ganska så bra :) och vi ska väll fara och bada imorgon och på Fredag åxå innan jag och syrran sticker iväg till Stadsfesten! ;) och då ska vi kolla på Robyn typ halv ett på natten :P och sen dagen efter så tror jag att det ska vara Eric Saade och då ska vi väll kolla på den snyggingen åxå ;) för han är jäääävligt snygg!!!<3333

Men aja nu ska jag gå ut och steka lite i solen i några timmar så jag blir brun och fin ;)Men vi hores och slynes! ;) Puss!<3


Dagens låt: P!nk - Fucking Perfect

Dagens frisyr: Platt

Dagens smink: Eye liner och mascara

Dagens kläder: Linne och korta shorts

Dagens Planer: Sola som fan!

Dagens vill ha: Ny plattång och krustång!!!!!

Dagens saknad: Jack..

Dagens drog: Vatten

Dagens tråkigaste: Inget

Dagens finaste: Maja :)

Dagens kram: Maja och Alva

Dagens humör: Glad! :)

Dagens mående: Bra :)

Dagens borde: Men soooooooola!!

Dagens parfym: Black star

Dagens bästa: Att det är soligt

Dagens sämsta: Inget

Dagens längtan: Att det skaq bli Fredag

Dagens fundering: Typ ingenting :P

Dagens önskan: Att jag snart får åka till Storuman!

 

Av Emma - 19 juni 2011 13:11

BRUKAR DU:
Titta på dig själv i spegeln:
Ja?

Gnälla: Hehe japp 
Skrika:
Ja

Sova: jadå
Ha ångest:
Nja

Skada dig själv med flit: Har väll hänt.

Ta mediciner du inte borde ta: Näe

Vilja dö: hänt
Drömma mardrömmar:
ibland
Drömma sexdrömmar:
Haha tror jag säkert!! :P

Ta droger: Nej

Försöka vara annorlunda: Nja
Klä dig i svart:
Ja men inte helt svart

Gå till kyrkan: Nej
Gå i skolan: Ja
Röka: 
Ingen kommentar!! 
Ha sex:
Eheheheeh ;)

Ljuga: händer
Hata folk:
haha oja!!
Lita på folk:
vissa

VEM:
Saknar du:
Jessica!!

Vill du döda: Hehe jo det finns en person som jag skulle vilja döda (a) 
Rörde dig sist:
Eeh.. kom inte ihåg

Vill du slå: Den som kanske är dryg??

Kysste dig sist: Heeeeeemligt ;)

Vill du kittla: Den som är kittlig?
Kramade du sist: Minns inte

Vill du prata med: Sara!!

Skrek du på sist: Mamma.

Vill du vara som: Ingen speciell
Sårade dig sist:
Johan..

Vill du bli galet full med: MÅNGA!! ;)
Gjorde dig riktigt glad senast: En viss person

Fick du sms från senast: Jack
Ringde dig senast: Jack
Är vackrast på jorden: Hmm.. venne

HAR DU:
För många vänner:
Näe
Förföljelsemani: What?? :S

Tvångstankar: Haha oja!
Någon annan psykisk sjukdom:
Njaaa

Någon fysisk sjukdom: Näe
Någon skada: Näe

Färgat håret: Aah många gånger!Brutit några ben: no
Några piercings:
Öronen än så länge

Egen dator: Typ

Bra självförtroende: Näe inte precis
Kysst någon: Men jaaa!!
Haft sex:
mhm;)

Köpt kondomer: haha Japp

Tagit nakenbilder: Nej nej!!
Sagt jag älskar dig till någon idag:
Näe

Bjudit ut någon: Näe

Varit kär: Ja

Dumpat någon: Ja
Stulit någonting:
Hehe japp ^^

Lämnat landet: NÄe

Tuttat eld på nått: Hehe japp ^^ 
Gjort något olagligt:
jo

HUR:
Går du:
Med fötterna??
Svarar du i telefonen: Jaaa hallå!?
Fördriver du tiden: På olika sätt :P

Mycket pengar har du: Ganska mycket

Tjänar du pengar: Jobba

Ofta diskar du:Aldirg för det gör mamma :P

Ofta städar du: Ibland när inte mamma gör det ;P
Många stör du dig på: Jääääävligt många!!
Ofta träffar du din familj:
alla varje dag

TROR DU:

Att du kommer bli något:
Ja jag är något?
På gud:
Neä

På rymdvarelser: haha Nej

Att folk tycker om dig: Ja vissa gör väll det

På ett liv efter detta: Kanske
Att fiskar kan tänka:
Haha har ingen aning :P
Att du kommer leva länge:
Jao

 

Av Emma - 18 juni 2011 11:16

Hejj bloggen!

Nu taggar jag fan nästa vecka! för då blire att vara nere i Vilhelmina hela veckan och sova hos Lina under tiden vi går sommarskola, men på måndagen kommer jag typ komma 2 timmar försent ^^ men det är inte mitt fel.. det är för att dom har ändrat tiderna på bussarna så jag kommer komma ganska så sent.. men som tur är så blir det inte penga avdrag! ;) och sen på midsommar så blire att dra till Storuman med morsan och farsan och det kommer säkert bli kul! :)
Och igår så färgade jag ju hårrrrret ;) för jag skulle ju färga det typ brun,lila,rött men det blev typ mera rött :P men det vart ganska snyggt ^^ jag ser då inte så skabb ut som man kan göra ^^ men vi får se om jag färgar håret tbx till brunt igen sen men vi ser väll för jag börjar trivas i den hära färgen ;P men aja nu har jag inte tid att kriva nå mera för nu måste jag dammsuga här uppe :P men vi hores och slynes ;) Puss!<3


Dagens låt: Pitbull - Hotel Room Service

Dagens frisyr: Platt

Dagens smink: Inget

Dagens kläder: Nylonstrumpbyxor, linne och korta shorts

Dagens Planer: Gå ut med hundarna

Dagens vill ha: Ny plattång och krustång!

Dagens saknad: En person

Dagens drog: Halstabletter

Dagens tråkigaste: Blä väder ute..

Dagens finaste: Venne

Dagens kram: Ingen

Dagens humör: Glad! :)

Dagens mående: Bra :)

Dagens borde: GÅ UT MED HUNDARRRRNAAA!!

Dagens parfym: Black star

Dagens bästa: Den saknade! ;)

Dagens sämsta: Inget

Dagens längtan: Midsommar!

Dagens fundering: Typ ingenting :P

Dagens önskan: Att sommar skolan snart ska bli över ^^


 

Av Emma - 16 juni 2011 18:43

Hejj bloggen!

Då har man äntligen kommit hem från sommarskolan! guuuu så sköönt! men det har ändå varit en ganska så chill dag för vi har typ inte gjort så mycket, typ på svenskan så kollade vi på film och på matten så räknade vi lite :P men jaja.. igår så hade vi ju skolavslutning!! gud vad skönt med sommarlov!! (eller nästan) ;) men asså åååh fy fan vad jag kommer sakna 9:orna!! dom har ju varit som en familj för oss!! Lina har varit som våran mamma, Jonas har varit som våran pappa, Eddie och Mattis har varit dom dära jobbiga tvillingarna :P och anté har varit den dära lilla data nörden i familjen ;) men vi kommer säkert träffa dom nån gång sen! :)

Och i Måndags så va jag hos Sara :P och vi "badade" lite ^^ men helvete så kallt det va!! men det brukar ju vara det uppe i fjällen :P näe men nu ska jag hitta på nånting så vi hores och slynes! ;) Puss!<3 och föresten!! imorgon färgar jag håret!! ;) tänker inte säga vad det blir för färg men det ser ni ju ;) så hejdå bruna hår och hej den andra hårfärgen ;)<3

Hade lite tråkigt så jag tog en random bild med webbkameran (Stavning!) :P


Dagens låt: Elov & Beny Ft Edda - schhh (tyst)

Dagens frisyr: Krusat

Dagens smink: Mascara,foundation,puder och eyeliner

Dagens kläder: Treggins,linne och en munkjacka (den på bilden)

Dagens Planer: Duscha!

Dagens vill ha: Ny plattång och krustång!

Dagens saknad: Sötnosen min!!<3

Dagens drog: It´s a hemlis! ;)

Dagens tråkigaste: Sommarskolan

Dagens finaste: Venne

Dagens kram: Typ vet inte :P

Dagens humör: Glad! :)

Dagens mående: Bra :)

Dagens borde: Duscccccccha!

Dagens parfym: Black star

Dagens bästa: Den saknade! ;)

Dagens sämsta: SommarskooooolaN

Dagens längtan: Imorgon!!

Dagens fundering: Typ ingenting :P

Dagens önskan: Att det ska bli midsommar snart!!!<3


 

Av Emma - 14 juni 2011 17:03

Hejj bloggen!

Idag hare varit en jävligt chill dag på skolan! typ bara suttit och inte gjort nånting förutom att städa skåpen och lite sånt ;P men annars hare varit chill ;) för på slutet av dagen så bjöd lärarna oss på glass och det va fan grymt snällt! Men då vare ju så att det va en glass för mycket så vi skulle komma på tio ord som en anledning till varför vi skulle ha glassen :P men Jonas vann ju såklart men han ville ju inte ha glassen så han frågade mej om jag ville ha den och det ville jag ju men då slängde han ner den i backen!! B*g j*vel! -.-'' hahah men skit samma jag kan köpa hur mycket glass jag vill i sommar ^^ men jag blir ju lite ledsen nu ju för att imorgon äre 9:ornas sista dag på skolan!! och helvete vad jag kommer sakna våra älskade grabbar och Lina! skolan kommer inte vara densamma utan dom.. vi kommer fan ha skit tråkigt utan dom!! :'( imorgon ska jag fan krama ihjäl dom innan dom försvinner från skolan föralltid typ!! :P
Men jaja nu ska jag gå och ta fram kläder för imorgon och sen hoppa in i duschen! men vi hores och slynes! ;) Puss!<3


Dagens låt: Mellony Ft Elov & Beny - Helgen är här igen

Dagens frisyr: Platt

Dagens smink: Mascara

Dagens kläder: Mjukisar,linne och munkjacka

Dagens Planer: kolla kläder tills imorgon

Dagens vill ha: Ny plattång och krustång!

Dagens saknad: Grrrrrrabben ;)

Dagens drog: Typ ingenting :P

Dagens tråkigaste: Inget

Dagens finaste: Lina :)

Dagens kram: Typ vet inte :P

Dagens humör: Glad! :)

Dagens mående: Bra :)

Dagens borde: Venne

Dagens parfym: Ingen

Dagens bästa: Den saknade! ;)

Dagens sämsta: Venne

Dagens längtan: venne

Dagens fundering: Ingenting :P

Dagens önskan: Att jag kan få färga håret nån gång!



 

Av Emma - 12 juni 2011 14:29

Hejj bloggen!

Fy fan vilket skit väder! det har typ åskat och regnat hela dagen idag! *suck* hatar sånt.. och igår va det ju så fint väder så att man nästan inte kunde vara ute för då höll man ju på att svettats ihjäl :P men jag låg ju och solade i typ 6 timmar och då blire ju ganska varmt :P men jag har typ blivit neger nu ;) iallafall om benen och armarna men det är ju typ viktigast att vara brun där :P
Åxå har jag ju varit hundvakt i helgen åt världens sötaste hundvalp! men jag är fan skit rädd den hunden! den är ju skit farlig för den bitts och morrar och skäller och är bara hemsk :P men ändå så jävla söt ^^

Och inatt vare fan en av dom bästaste nätterna i mitt liv!! tänker inte säga vf för det är en hemlis! ;) hehe näe men nu ska jag försöka få tag i lilla fröken sara hermansson!! men vi hores och slynes ;) Puss!<3

  

Söta lilla Eira ^^

 

Av Emma - 9 juni 2011 14:00

Sådära, nu har jag fixat en ny header på typ 15 minuter ;P den vart ganska slarvigt gjord men jag kanske gör en ny när jag kommer hem men den duger nu iaf :) men jag skriver väll mera när jag kommer hem och glöm för fan inte att rösta på omröstningen för jag måste få veta vad jag ska ha för hårfärg!!! ^^ Puss!<3

Av Emma - 9 juni 2011 09:36

Hejj bloggen!

Just nu sitter typ jag och maggan på skolan och har jätte tråkigt!! för typ alla andra är ju på fjällvecka och är där typ tills imorgon! trååkigt!

Och förlåt för att jag inte har bloggat nånting men i helgen så va jag och sara i storuman och va men några kompisar där! :) hade grymt roligt! men natten till söndag va ju inte så rolig.. ni som känner mej vet ju vad som har hänt då.. men det är bara att bita ihop och gå vidare för jag kan inte göra nånting åt det även fast det va mitt val att göra så... Men aja!! jag måste fixa en ny header nu för jag hann ju bara ha min nya som lina hade gjort i typ 4 dagar innan jag och johan gjorde slut.. och den som va så jävla fin!! :( men jag kan säkert göra en ny fin :)

men nu ska jag har lektion men vi hores och slynes ;) Puss!<3

 

Presentation


If i lose your love, i lose my everything!

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

Gillar ni snöö!?
 Jaa det är ju fan kung!!
 Nej usch det är kallt och blött..
 Bara man får brottas i snön är jag nöjd ;)
 Sa du snöö??
 NEJ MEN DÖÖ!! FY FAN HELLER!!!

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

besökare


Ovido - Quiz & Flashcards