✿☆˙·٠•●♥Lillemmas ♥●•٠·˙☆✿

Alla inlägg under mars 2011

Av Emma - 31 mars 2011 10:50

Hejj bloggen!

Fy fan vad tråkigt det är att vara hemma själv!! och det är läskigt åxå.. för det låter som om det är någon nere i köket och rotar bland knivlådan!! :O så tänk om det är typ en mööördare som är där nere och sen kommer han upp och sticker mej i ryggen och sen i magen typ 15 gånger som på film!! :O och sen när polisen kommer så tror dom att jag har tagit självmord!! :O asså shiit!! jag måste leta fram den dära sladden jag lekte med igår så kan jag ta den och strypa fan skapet om han/hon kommer upp :D fan vad awesome!! (^^,)Y hiihii ;D näe men nu får jag försöka lugna ner mej för annars komma jag bli mera galen än vad jag redan är (A) Men aja jag hoppas hoppas HOPPAS att mamma kommer hem snart och att det INTE är någon nere i köket!! Men ändå fan vad kul om det skulle vara nån där för då kan jag leka ninja! ;D haha näe asså jag mår inte bra nu ser jag.. jag kanske har feber för då brukar jag bli såhära :P men jag är ju såhära ibland annars åxå ^^ hiihii men aja nu ska jag försöka våga gå ner och kolla om det är någon där nere.. men jag får itne glömma sladden ;D hiihii Puss Hejj!<3


Dagens låt: Iyaz - So Big <3

Dagens frisyr: Platt

Dagens smink: Inget

Dagens kläder: Bh och trosor ( för jag har inte orkat klä på mej än :P )

Dagens Planer: Ingen aning

Dagens vill ha: Nya mobilen!

Dagens saknad: Älsk!!<3

Dagens drog: Halstabletter

Dagens tråkigaste: Vara hemma sjävl

Dagens finaste: Älsk :)

Dagens kram: Ingen..

Dagens humör: GALEN!!

Dagens mående: Ganska bra

Dagens borde: Våga gå ner till köket

Dagens parfym: Ingen

Dagens bästa: Jack :) för han är så snäll mot mej ;D

Dagens sämsta: inget

Dagens längtan: Att få fara till Dorotea snart!!!!

Dagens fundering: Om jag skulle passa i blont hår :P

Dagens önskan: NY MOBIL!!! ;D


 

Tralalalalala damp damp damp daaaamp :D hiihii jag mår jätte bra ^^ shululululu på er ;D

 

Av Emma - 31 mars 2011 10:33

  

Haha men asså seriöst... den hära bilden ser bara så muppad ut!! xD haha kolla mitt face :O och saras!! xD hahah men jag hittade ju inte nån annan bild på jag och nån klasskompis :P eller jo men de va bara på jag och sara och det var ju typ sånnadära överdriva fjortis bilder och dom vill jag inte lägga upp :P eller vill jag ;) hiihii ^^<3


SÅ JÄVLA FUUUL BIIIIIILD!!!! xD

Av Emma - 30 mars 2011 14:04

 

Haha ja det hära är väl min vardag :P typ sitta framför datorn vid fejjan och typ smsa med min lilla rosa mobil som syns på sidan ^^

Av Emma - 30 mars 2011 11:52

är han i din ålder? Nej
är han lång? Njaa inte precis ;)
är han mogen? Sådär.
är han söt? Som fan!
är han oschysst? Ja när han retas! :P
är han snäll? Ja absolut!
är han din pojkvän? Haha jaaaa! :D<3
kan du säga allt till honom? Ja jag antar det.
är han lätt att dela skratt med? Haha jajjemen ;D
är han mobbad? Neej
är han blyg? Händer väl ;)
har han gjort dig ledsen? Ja..
kan du prata med honom om du är ledsen? jadå, men då pratar jag inte så mycket.
kan ni dela glädje tillsammans? Ja att vi kan!
har du varit arg på honom? Ja.. och jävligt besviken åxå..
har du skrikit på honom? Tror inte det.
har du kramat honom mer än tio gånger på en dag? Ja kanske, jag vet inte
har du tyckt att han har varit jobbig? Säkert nån gång men jag älskar han ändå! :)<3
tycker han att du är snäll? Den snällaste som finns!
brukar du tänka på honom? Hela tiden, den enda jag tänker på 
brukar du sakna honom? Varje dag
har du fällt en tår för honom? Ja ett antal gånger
tycker du om denna killen mer än en kompis? Men ja klart!
kommer han att lista ut att de är om honom? Tror det annars är han ju dum :P


D

 

 

Av Emma - 30 mars 2011 10:45

Fy fan jag tror alrig att jag har varit så ledsen i hela mitt liv som jag va igår.. det känndes som om hela min värld rasade ihop.. för när man får veta att den man älskar har gjort en grej som sårar en så in i helvetes mycket så känns det som om nånting dör inom en.. och när man sen får höra att det inte alls va så att den hade gjort nånting så vet man inte vad man ska tro.. antingen har den personen gjort det eller inte men man vet ju aldrig.. den kan ju sitta och ljuga en rätt upp i ansiktet och bara leka med ens kännslor.. men aja.. livet är fullt av sorg och det är bara att försöka klara sej igenom det.. och jag pallade inte heller att fara till skolan idag för jag mår inte alls nå bra.. varken psykiskt eller fyskist just nu.. för jag har så grymt ont i magen och jag tror nästan att det är magsjuka men jag har inte spytt nåntint än så länge.. men det kan ju vara så att jag har ont efter allting som hände igår kväll... och jag är så glad över att jag har alla mina vänner som kan trösta mej när jag mår som dåligast.. även om dom inte är hos mej precis när det är så, så finns dom alltid där för mej.. jag är så jävla glad att jag har er och jag hoppas att ni vet vilka ni är.. jag älskar er så jävla mycket!!<3

Av Emma - 29 mars 2011 17:15

  Sara är nog den personen som jag kan berätta allting för, hon är den personen som vet allt om mej och jag vet ju i stort sätt allting om henne åxå ;) hiihii puss älskar dej gumman! ;*<3

Av Emma - 29 mars 2011 16:14

Hejj bloggen!

Ja igår va ju i alla fall Sara hemma hos mej ;D haha fyy faaan vad kul vi hade då :P haha men jag kan inte säga här vad hon gjorde för man vet ju aldrig vilka som läser min blogg ^^ hiihii men idag så har jag ju varit på skolan och haft det ganska kul ändå för på bilden så ska vi göra en animerad fil och det är jag,Sara,Maggan och Moa som ska göra en film om en gubbe som går över ett övergpångs ställe i typ en skog eller i en stad och ja, typ massa andra ställen och blir typ överkörd eller halft uppäten av några djur.. i alla fall så tror jag att den handlar om det :P jag är inte så säker för jag har ändå typ inte lyssnat så noga ^^ åxå försöker maggan att få mej att blondera håret men jag är inte 100% säker på om jag ska göra det för jag tror det kommer se lite konstigt ut men vi ser väl om jag gör det ;) hehe men aja nu ska jag gå ner och käka pizza ^^ och jo juste!!! jag har slut på gratis sms så smsa mej INTE!!!! ;O hiihii Puss Hejj!<3


Dagens låt: Britney spears - Till the world ends 

Dagens frisyr: Krusat

Dagens smink: Foundation, puder och mascara

Dagens kläder: Linne, munkjacka och tregins

Dagens Planer: Ingen aning

Dagens vill ha: Nya mobilen!

Dagens saknad: Älsk!!<3

Dagens drog: Halstabletter

Dagens tråkigaste: skolan.

Dagens finaste: Lina :)

Dagens kram: Sara :P

Dagens humör: Glad

Dagens mående: Bara bra

Dagens borde: Har ingen aning.

Dagens parfym: Black star

Dagens bästa: Sara

Dagens sämsta: inget

Dagens längtan: Att få fara till Dorotea

Dagens fundering: Om jag skulle passa i blont hår :P

Dagens önskan: NY MOBIL!!! ;D

  Amandas fiiina ler figur som hon sa såg precis ut som mej! :P men det kan jag nog inte hålla med om för jag är ju inte sådära ful eller fin eller vafan jag nu ska säga :P och blond är jag inte heller ^^ hiihii :]

 

Av Emma - 27 mars 2011 15:20

Hejj bloggen!

Nu blir jag fan sur.. jag har blivit förkylld EN GÅNG TILL!!! :O blä vad sur jag blir för jag vill ju inte vara sjuk för då måste jag vara hemmaa från skolan -.-'' asså visst äre skönt att vara borta från skolan ibland men jag har ju varit sjuk så mycket på senaste och har kommit efter ganska mycket i skolan så jag måste jobba på som fan nu om jag inte ska behöva gå om 8:an eller 9:an eller gå IV när jag börjar gymnasiumet.. och IV vill jag inte gå!! :/ men det är ju bara att jobba på som fan så kanske jag slipper gå om nåt år och kanske slipper IV åxå :P men aja idag har jag typ bara suttit framför datan och gjort en ny "header" jag kan fortfarande inte stava till de men jag tror jag stavade rätt nu :P men i alla fall så blev jag ganska nöjd med den! :) åxå har jag gjort en ny såndära grej som jag alltid har när jag har skrivit färdrig ett inlägg :P asså den dära "XOXO Lillemma" grejen :P för jag blev ju så less på den förra... så nu har jag en med PLAYBOY på ;D haha nån som är förvånad? ;) för alla som känner mej vet ju att jag gillar Playboy as mycket :P och jag har fan bestämt att om jag skaffar mej en epa när jag blir 15 så ska den vara rosa med en svart playboy på huven :] eller en svart epa med en rosa playboy på huven för jag vet inte vad som kommer bli snyggast :P men det är ju bara att det är ju så grymt många som ska eller vill ha en playboy på sin epa så jag är egentligen inte så jätte säker på om jag ska ha nån playboy med vi ser väl ;) aja nu känner jag att jag måste gå ner och göra lite honungsvatten för jag har så ont i halsen :P Puss Hejj! <3


Dagens låt: Pitbull - Hotel room

Dagens frisyr: Krusat

Dagens smink: Inget

Dagens kläder: T -shirt och mjukisar

Dagens Planer: Sova

Dagens vill ha: Näsdukar

Dagens saknad: Älsk!!<3

Dagens drog: Halstabletter

Dagens tråkigaste: Att jag är sjuk.

Dagens finaste: Ingen aning

Dagens kram: Mamma

Dagens humör: Sådär

Dagens mående: Sjuk

Dagens borde: Sova

Dagens parfym: Ingen

Dagens bästa: Älsk<3

Dagens sämsta: inget

Dagens längtan: Att jag ska bli frisk

Dagens fundering: När jag ska bli frisk

Dagens önskan: Bli frisk


       

Presentation


If i lose your love, i lose my everything!

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

Gillar ni snöö!?
 Jaa det är ju fan kung!!
 Nej usch det är kallt och blött..
 Bara man får brottas i snön är jag nöjd ;)
 Sa du snöö??
 NEJ MEN DÖÖ!! FY FAN HELLER!!!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

besökare


Ovido - Quiz & Flashcards