✿☆˙·٠•●♥Lillemmas ♥●•٠·˙☆✿

Alla inlägg under april 2011

Av Emma - 30 april 2011 11:48

Hejj bloggen!

Harre guuud vad jag längtar till sommarlovet!! fy satan vad kul det kommer bli! ;D jag taggar redan som satan!! ^^ men aja det är ju ett tag kvar men ändå :P

Och ikväll typ 00:01 så får jag mina gratis sms!!! :D dåå ska jag smsa med aaaaaaalla!!! ;D (iaf dom som är vakna ^^) Hehe men jag har ju dom som brukar vara uppe dygnet runt så jag får väll skriva lite med dom :P om inte jag har hunnit somna innan jag får mina gratis men det tror jag inte ^^ eller jag hoppas.. Hehe men aja idag så har jag lovat att jag ska gå ut med hundarna, men jag orkar fan inte det! asså jag menar... jag har ju nyss varit sjuk och hafft feber och sånt dära jobbitg.. och nu när jag mår liiiite bättre så får mamma för sej att jag ska gå ut med hundarna och städa mitt rum! :O vad är det för fasoner!! ingen fin kännsla i det hära inte!! :P

men aja nu ska jag gå ner och göra lite nudlar för jag blev sugen på de ^^ men vi hores och slynes! ;) Puss Hejj!<3

 Asså ärligt!! visst har jag den snyggaste facebooken? ;) PLAYBOY WTF!!! i löööve it! ;)<3 hiihii^^



Dagens låt: Alexandra Stan - Mr. Saxobeat

Dagens frisyr: Upsatt

Dagens smink: Inget

Dagens kläder: T-shirt och mjukisar

Dagens Planer: Venne

Dagens vill ha: Nudlaar

Dagens saknad: Älsklingen!

Dagens drog: Halstabletter

Dagens tråkigaste: Att jag inte är helt frisk än!!

Dagens finaste: Venne

Dagens kram: Ingen

Dagens humör: Lite nere..

Dagens mående: Dååligt

Dagens borde: Äta

Dagens parfym: Ingen

Dagens bästa: Venne

Dagens sämsta: Inget än så länge

Dagens längtan: Att det ska bli sommarlov!!!

Dagens fundering: Vet inte..

Dagens önskan: Att jag får fara till min älskling!<333

 

Av Emma - 29 april 2011 13:47

Hejj bloggen!

Nu är jag less på att vara sjuk! jag ville ju fara på skolan idag men mamma sa att jag va för sjuk men hon vet ju inte ens hur jag mådde imorse :P så jag hade ju kunnat fara på skolan idag, men aja jag fick ju vara hemma och sitta vid datorn ^^ hehe :]]

Men idag har jag ju inte gjort så mycket, suttit vid datorn, käkat glass och lyssnat på musik ;) och mamma har suttit och kollat på det dära bröllopet (stavning) mellan den dära prinsen och bruden i england :P typ as tråkigt tycker jag men mamma har försökt att tvinga mej att kolla på det men jag orkar inte :P jag har ju mycket viktigare saker för mej!! att sitta vid datorn! ^^

men jag håller typ på att kolla runt på lite näs piercingar för jag är grymt sugen på att ta hål i näsan! men vissa har väll kanske märkt att jag vill ha hål lite överallt :P först vare ju i tungan, sen i läppen, naveln osv :P men nu vill jag ha i näsan!! och som alla vet så äääälskar jag ju playboy så jag håller på att kolla runt på lite olika sidor där det finns playboy piercingar och jag hittade typ 3 st som jag tycker va ganska så snygga :)  Här är en bild på dom :) en rosa, några vita och några svarta :) jag tycker den rosa va ganska söt ^^ men jag skulle nog vilja ha den dära svarta med vit playboy ;) men vi får väll se hur det blir med de, mamma sa ju att jag fick vänta tills jag blir 15 med att ta hål i näsan men vi ser väll, jag ska tjata lite så kanske jag får ta tidigare (a) Men det är en sak jag inte kan fatta.. och det är när typ personer har hela jävla ansiktet fullt med piercingar :S asså det är inte ens snyggt med för mycket!    Som typ den hära bruden! asså det dära ser ju bara äckligt ut!! hon har typ 1..2..3..14 st fick jag det till iaf!! och haha tänk när man ska pussa nån då :P typ allt jävla skrot är ju urvägen! ;) typ no life asså! ;)

Men aja nu ska jag gå ner och käka nudlar för jag har inte ätit nånting idag :P men vi hores och slynes. Puss Hejj!<3


Dagens låt: Basshunter ft Big Brother - Fest I Hela Huset

Dagens frisyr: Upsatt

Dagens smink: Inget

Dagens kläder: T-shirt och mjukisar

Dagens Planer: Ingen aning

Dagens vill ha: Nudlaar

Dagens saknad: Älsklingen!

Dagens drog: Halstabletter och nässpray

Dagens tråkigaste: Att jag måste vara hemma.

Dagens finaste: Venne

Dagens kram: Ingen än så länge

Dagens humör: Glad

Dagens mående: Dååligt

Dagens borde: Äta

Dagens parfym: Ingen

Dagens bästa: Venne

Dagens sämsta: Inget än så länge

Dagens längtan: Att det ska bli sommarlov!!!

Dagens fundering: Ingen aning

Dagens önskan: Att jag får fara till min älskling!<333

 


Av Emma - 29 april 2011 10:15

Asså nu är jag nyfiken på vilka som sitter och läser min blogg, typ 35 eller mera om dagen och jag har ingen aning om vilka det är :P så nu tycker jag att ni som läser min blogg ska lämna en liten kommentar om att ni läser min blogg ^^


Och ni måste ju bara kolla in den hära söta lilla tjocka grabben :P haha så jävla gullig!!! ^^


Av Emma - 28 april 2011 13:19

Haha jag hittade ingen annan bild så det fick bli den hära :P

 
Av Emma - 28 april 2011 11:36

Hejj bloggen!

Ursch vad sjuk jag är! asså allvarligt jag mår inte bra :P hade typ as hög feber igår innan jag gick och la mej och i natt har jag tydligen pratat i sömnen :P jag typ pratade om att jag ville ha kokta köttbullar och stekta mackaroner och om jag inte fick det skulle jag ringa till gud!! :O hahaha men man kan ju säga konstiga saker när man har feber :P jag gör det iaf ^^ hehe men aja mina gratis sms har tagit slut!!!! :'( blää!! asså jag behöver mina jävla sms!! hur ska jag annars typ kunna sms med dom jag vill smsa  med!? :O men aja jag får ju nya om typ 2 dagar så jag överlever ju ^^ (tror jag) men aja nu ska jag gå ner och se i fall om jag kan hitta nånting att äta, men jag är inte så hungrig men mamma sa att jag skulle hitta nånting som gick att äta ^^ får väl ta ett glas vatten och en bröd bit :P hehe men vi hores och slynes ;) Puss Hejj!<3


Dagens låt: Basshunter - Russian Privjet

Dagens frisyr: Just nu uppsatt!

Dagens smink: Inget

Dagens kläder: T-shirt

Dagens Planer: Vara hemma.

Dagens vill ha: Glass

Dagens saknad: Älsklingen!

Dagens drog: Halstabletter och näsdukar

Dagens tråkigaste: Att jag måste vara hemma.

Dagens finaste: Typ... venne

Dagens kram: Ingen än så länge

Dagens humör: Lite glad

Dagens mående: Skiiiiiiiiit!!!!

Dagens borde: Äta

Dagens parfym: Ingen

Dagens bästa: Venne

Dagens sämsta: Inget än så länge

Dagens längtan: Att bli typ frisk! :O

Dagens fundering: Ingen aning

Dagens önskan: Att jag blev frisk! NUUUUUU!!!

 

Av Emma - 27 april 2011 15:52

Det är nog ganska så självklart att jag vill vara med miiiiiiiiiiiiiin älskling!!! hehe jag hittade ingen annan bild så jag tog bara nån från fejjan :P hehe hoppas det gick bra att jag tog den hära älsk? :] <3 hiihii älskar dej!!<333

Av Emma - 27 april 2011 15:26

Hejj bloggen!

Fyyy faaan vad arrrrrg jag äääääärrrr!!!! åååååååh jag vill inte vara förkylld!! :O och dom från dikanäs kommer ju lixom då och jag ville ju som träffa dom men inte går de nääääe då för jag va ju sååååå klaaaarrrrt tvungen att bli FÖRKYLLD!!! :O som om jag inte har varit förkylld nog det hära året! -.-'' men aja nu orkar jag inte sura för det längre..

Igår va jag iaf hos Sara, och hon va inte på så hiiiiimla bra humör.. lilla sura fan!! ;) hehe men aja vi typ va mest ute och gick och lekte på "porr stångar" ^^ asså typ sånnadära Parkerings skylltar aja ni kanske fattar :P och det gick inte så bra för sara för hon rammlade och kom inte upp för att jag inte ville hjälpa henne (a) hiihii då var jag busig :] men hon slog mej med en sån dära reflex pinne typ jätte hååårt så det gjorde skiiit onT! :O men hon ska få igen.. vänta bara!! moahahaha!! ;D
Hehe men aja nu ska jag försöka sova lite för jag blev grymt trött! men vi hores och slynes ;) Puss Hejj!<3


Dagens låt: Emil E - Ta På Mej

Dagens frisyr: Lite krusat

Dagens smink: Inget

Dagens kläder: Just nu en t-shirt och leggins

Dagens Planer: Vara hemma.

Dagens vill ha: Ingen aning

Dagens saknad: Älsklingen!

Dagens drog: Halstabletter och näsdukar

Dagens tråkigaste: Att jag blev sjuk..

Dagens finaste: Sara

Dagens kram: Ingen för att jag är sjuk :P

Dagens humör: Sur.

Dagens mående: Skiiiiiiiiit!!!!

Dagens borde: Sova

Dagens parfym: Ingen

Dagens bästa: Venne

Dagens sämsta: Inget än så länge

Dagens längtan: Att få fara till min älskling!!!<333333

Dagens fundering: Ingen aning

Dagens önskan: Att jag blev frisk!

 

Av Emma - 25 april 2011 12:50

Hejj bloggen!

Asså fy faaan vilken awesome dag det va igår!! ;D haha om det gick spola tbx tiden så skulle jag lätt göra det! ;D för jag hade fett skojj med jessica asså! ;) för vi typ gick omkring i Vilhelmina och typ käkade glass hela tiden :P och blev lite för följda av några raggers ;P haha dom typ vinkade och gav oss släng kyssar hela tiden :P men dom va ju laaagomt nyckter åxå :P haha men aja vi typ for och hälsade på Jack en stund innan jag skulle hem med bussen och då fick jag skjuts av epa linken och det va ganska kul att åka epa me han men det va så trånkt :P haha det måste göras om fan! ;D och igår har jag och älsklingen varit tsm i 4 månader!! :D det gillas!! ;) men den är en sak som jag blir lite små less på.. och det är att jag har fått världens cp låt på hjärnan :P typ "Kvinnohål och alkohol" heter den :P men den är lite små bra ändå (a) haha men det är typ en fjortis dunk låt men det skiiiiter jag i!! ;D men nu ska jag ut en sväng med hundarna men vi hores och slynes ;) Puss Puss Biiatchesss ;)<3


Dagens låt: Affe - Johan Badh Feat Basse - Kvinnohål Och Alkohol

Dagens frisyr: Krusat

Dagens smink: Mascara

Dagens kläder: Svarta nylon strumpbyxor, kort zebra tjol, nyon gult linne med en pingvin, adidas jacka och såklart trosor och bh :P

Dagens Planer: Försöka hitta på nånting

Dagens vill ha: Kul!!!!!

Dagens saknad: Älsklingen!

Dagens drog: Mörk choklad ^^

Dagens tråkigaste: Att jag inte kan göra om det jag gjorde igår :P

Dagens finaste: Jessica!<3

Dagens kram: Typ mamma

Dagens humör: Glad nå jävulsk!

Dagens mående: Ont i huvudet som fan.. :/ men så kan de gå ^^

Dagens borde: Ingen aning

Dagens parfym: So kiss me

Dagens bästa: Venne

Dagens sämsta: Inget än så länge

Dagens längtan: Att det ska bli sommar lov!! fan vad jag taggar!

Dagens fundering: Ingen aning

Dagens önskan: Att det kunde vara igår idag åxå :P



 

Presentation


If i lose your love, i lose my everything!

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

Gillar ni snöö!?
 Jaa det är ju fan kung!!
 Nej usch det är kallt och blött..
 Bara man får brottas i snön är jag nöjd ;)
 Sa du snöö??
 NEJ MEN DÖÖ!! FY FAN HELLER!!!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

besökare


Ovido - Quiz & Flashcards