✿☆˙·٠•●♥Lillemmas ♥●•٠·˙☆✿

Alla inlägg under oktober 2011

Av Emma - 30 oktober 2011 20:59

Ja.. som ni kanske ser så finns det ingen header (stavning) Eller NÅNTING på min blogg.. men det är för att jävla CP BLOGGPLATSEN HAR NÅ CP FEL!!!! ååååååh jag hatar fan den hära sidan...

har funderat på om jag ska skaffa en blogg nån annan stans men det är så jobbigt.. men aja vi ser väl.


Men nu ska jag gå ner och tröstäta glass för nu gjorde bloggplatsen mej ledsen!


Pusspusspussipuss hejdå!!!!!!!


Av Emma - 30 oktober 2011 13:07

Hejj bloggen!


Sorry att jag inte bloggade nånting varken i förrgår eller igår men bloggplatsen har dampat för mej så fort jag ska skriva men nu äntligen funkar det!! :D


Jaja igår så va jag i Storuman. Hade till en början ingenting att göra för att NÅGON hade inte på sin telefon!! tänker inte nämna några namn *host host NELLIE!!*
Haha men då fick jag vara med Rottan och några andra som jag inte kännde :P och de va ganska kul för vi va ute och raggade och sen for vi och käkade pizza på 3:an. Dom har jävligt goda pizzor där ^^
Men sen vart de inte så kul längre för så stack Rottan utan att säga vars han skulle!! jätte snällt! -.-''

 

Men då fick jag ju äntligen tag i Nellie sen så då va jag med henne ist och vi gick typ runt och snackade skit och lite annat kul ;)
Sen så träffade vi några av hennes kompisar som jag inte kommer ihåg namnen på allihopa ^^ men dom va as snälla! :) måste fan träffa er snart igen!


Ja och sen där vid 6 tiden (på kvällen) så åkte vi hem och då stannade vi tvärt i Malgovik så att jag skulle få säga hej till Jessica och hennes kille Jocke! fy fan vad glad jag blev när jag äntligen fick träffa henne!! :D


Men jaja.. imorgon åker jag och mamma till Dorotea! fan vad jag längtar för då får jag äntligen träffa min älskling som jag inte har träffat på en vecka! (känns som en evighet!!) och då ska jag fan krama sönder honom ^^


Näe, nu ska jag gå och duscha och packa lite! men vi hores och slynes! ;) Puss!


 

Haha Nellie är så söt när hon äter glass! ;)

  

Haha och Jonna är ju så söt när hon äter sin Billys som hon tjatade om ;) hoppas hon inte dödar mej om hon läser ^^ men bilden va ju så söt ju :]

Härlig låt!

 

Av Emma - 30 oktober 2011 12:51

1. Skrillex - First Of The Year

2. Skrillex - Rock'n Roll (I will take you to the mountain)

3. Dead By April - What can i say

3. Promoe - Dekadansen

4. Dr. Dre Ft Snoop Dogg, Kurupt, Nate Dogg - The next episode

5. The Lonely Island Ft Michael Bolton - Jack Sparrow

6. Eminem - When im gone


Av Emma - 28 oktober 2011 08:48

1. Ormar!!

2. Mörker

3. Gammla gubbar ^^

4. Andar.. dom finns!

5. Hundar

6. Spindlar

7. LÄRARE!!! ^^

 

Av Emma - 27 oktober 2011 11:55

Hejj bloggen!!

 

Passar på att blogga lite nu när jag har rast och för att jag inte kommer hinna göra de ikväll nånting! och anlednigen till de är för att Sara ska komma till mej idag! ;D för hon ska åka till Umeå med mina föräldrar och jag fick såklart inte följa med för dom ville inte att jag skulle ta ledigt -.-''


Aja imorgon så äre ju fredag och det betyder att det blir helg och de betyder att det är looooov!!! ;D

och då ska jag nog träffa Jessica imorgon kanske om jag hinner! :) på lördag åker jag,mamma och pappa till Storuman över dagen och då ska jag träffa Nellie! :D och sen ska jag väl försöka att ta mej till Dorotea så att jag får träffa älskling och mina andra knäppisar som bor där ;D

Men nu kan jag inte skriva nå mera för nu börjar jag.

Vi hores och slynes! ;) Puss!<3


 

Haha lite sant ^^

 

Av Emma - 27 oktober 2011 10:16

1. När folk är kaxig på internet men inte vågar kaxa i verkligheten.

2. Dom som kallar mej fjortis! seriöst.. lägg av med de

3. Falska personer och lögnare

4. Dom som ringer mitt i natten på dolt nummer!

5. När nånting inte går som jag vill :P

6. När datorn dampar sönder

7. När folk dömmer en i förväg utan att ens känna en.

8. När jag kladdar smink över hela mej när jag är för trött ;P

 

Av Emma - 26 oktober 2011 10:21

1. Äter mat!

2. Sminkar mej (nästan varje dag)

3. Är ute och går

4. Sitter vid datorn

5. Sover

6. Bråkar med mamma

7. Smsar

8. Lyssnar på musik

9. Kollar på tv

 

Av Emma - 25 oktober 2011 17:28

Hejj bloggen!

 

Idag tycker jag att jag har bloggat ovanligt mycket, är ju inne på mitt 4:de inlägg nu så ^^

men har man en blogg så äre väl klart att man måste blogga lite ;)


Jaja idag har jag varit på skolan (ganska uppenbart!) och då har jag engentligen inte gjort nånting.. eller jo jag har läst lite om Grönland men jag har varit så slö och trött idag så jag har inte orkat göra nästan nånting.. tur jag har min lilla plutt Sara som alltid gör mej på bra humör ;) och hon hade fan seriösa problem idag.. hon hoppade typ omkring och fnittrade och skrek "Guuuud vad jag är pinsam!! jag är så pinsam!" typ hela förbannade jävla dagen -.-'' och sen helt random så kommer hon och skriker
Sara - VI ÄR ORGASMO RANGOS!!!

Jag - Ehm.. du menar väl orangea mangos? eller?
Sara - Hehe.. ja så heter de!
HAHA hon är lagomt sjuk i huvudet! ;)


Men jaja, nu orkar jag inte skriva nå mera så jag lägger väl upp lite bilder som jag och sara tog idag på skolan ;)
Vi hores och slynes! ;) Puss!<3


    
 

 

 

Hihi mina söötnosaR!! Bästisarna Sara och Tova och min lilla dotter Frida ;) <3

 

Presentation


If i lose your love, i lose my everything!

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

Gillar ni snöö!?
 Jaa det är ju fan kung!!
 Nej usch det är kallt och blött..
 Bara man får brottas i snön är jag nöjd ;)
 Sa du snöö??
 NEJ MEN DÖÖ!! FY FAN HELLER!!!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

besökare


Ovido - Quiz & Flashcards