✿☆˙·٠•●♥Lillemmas ♥●•٠·˙☆✿

Alla inlägg den 7 november 2011

Av Emma - 7 november 2011 17:47

Hejj bloggen!

 

Idag har jag varit på skolan, jävligt jobbigt eftersom att jag har haft SJUKT ONT i magen!! inte kul!.. och jag har fortfarande ont i magen så vi får väl se om jag stannar hemma imorgon.


Men jaja jag har då iaf nyss pratat med Sara och hon är ju jävligt knäpp som vanligt..

Jag: Vad göru?

Sara: Hej och välkommen!.. näe vänta.. Hej vem äre jag pratar med??
Jag: Men emma..
Sara: KÄNNER INGEN EMMA!!

Jag: Göru ju??

Sara: Jag pratar med en loka flaska!

Jag: Äru full??
Sara: Näe.. jag har druckit LOOOOKA!!!!


Fjortis fylla på kolsyrat vatten?? JAJJEMEN!!

haha men hon är min lilla fjortis ;)


Näe men jaja.. nu vet jag inte vad jag ska skriva :P förutom KOM IHÅG ATT SKRIVA NÅNTING PÅ FRÅGESTUNDEN!!!! vill ha så mycket frågor som möjligt ^^


Vi hores och slynes! ;) Puss!<3

Bjuder på den låten ;)

   

 

Av Emma - 7 november 2011 17:42

1. När jag och Jessica va i Storuman!

2. När jag smet till Vilhemina.. hehe

3. När jag och Sara badade naken i sommras! hahahahaha!

4. När jag va med Niklas första gången, kommer inte glömma de!<3

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


If i lose your love, i lose my everything!

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

Gillar ni snöö!?
 Jaa det är ju fan kung!!
 Nej usch det är kallt och blött..
 Bara man får brottas i snön är jag nöjd ;)
 Sa du snöö??
 NEJ MEN DÖÖ!! FY FAN HELLER!!!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

besökare


Ovido - Quiz & Flashcards