✿☆˙·٠•●♥Lillemmas ♥●•٠·˙☆✿

Alla inlägg den 11 november 2011

Av Emma - 11 november 2011 17:49

Ja nu har jag faktiskt tänkt göra en såndära dagens bild sak IGEN!!
Har ju gått så dåligt alla andra gånger så trejde gången gillt och nu ska jag fan klara de!!


NU JÄÄVLAR!!

   

Av Emma - 11 november 2011 16:57

Hejj bloggen!

 

Då var den hära skoldagen avklarad.. var en ganska jobbig dag eftersom att jag va ganska så depp.. händer mycket i både skolan och utanför! hare inte alls så kul just nu..


Men jaja inga sura miner nu!!
Jag sitter iaf och kollar på epor på blocket. Nödvändigt?? ABSOLUT INTE!!! har ju inge Am kort så jag vet egentligen inte varför jag kollar på dom :P men jag är ju som lite små sugen på en epa ^^ men orkar fan inte ta nå kort :P


Näe nu har jag inte tid att skriva längre! måste vara en duktig flicka och göra mina läxor ^^ och ja, jag tog hem läxor över helgen men försöker man att få lite bättre betyg så gör man de ;)


Vi hores och slynes! ;) Puss!<3

P.s Mitt simkort går ut kl 00:00 INATT så skriv helst ingenting till mej efter de!
Får ett nytt simkort nästa vecka nån gång och då får jag ett nytt nummer (så ni vet)!!!!

Diggar låten ;)

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


If i lose your love, i lose my everything!

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

Gillar ni snöö!?
 Jaa det är ju fan kung!!
 Nej usch det är kallt och blött..
 Bara man får brottas i snön är jag nöjd ;)
 Sa du snöö??
 NEJ MEN DÖÖ!! FY FAN HELLER!!!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

besökare


Ovido - Quiz & Flashcards