✿☆˙·٠•●♥Lillemmas ♥●•٠·˙☆✿

Alla inlägg den 14 november 2011

Av Emma - 14 november 2011 17:40

Hejj bloggen!

 

Ja idag har jag varit på skolan då! inte så speciellt kul dock men jag måste ju vara där! har ju 39 % frånvaro och det är ju inte sååååå bra ^^


Haha jaja men just nu så sitter jag och lyssnar på musik, och såklart så äre ju DUBSTEP!!! åååh det är jäävligt bra skit!! :] och Skrillex gör nog dom bästa låtarna (a) brukar typ alltid lyssna på sånt när jag är depp för jag mår ALLTID och då menar jag alltid mycket bättre efter jag har lyssna på nån sån låt ^^


Näe nu ska jag hoppa in i duschen för imorgon bär niorna av till Vilhlemina för att kolla på Malgomajskolan!
Taggar det faktiskt för då får jag ju träffa mina babes som går skola där! ;D men det enda kruxet är ju hur faan jag ska få tag i dom när jag kommer ner.. får väl leta upp dom eller fråga mamma lite gulligt om jag får låna hennes tele över dagen ^^ det blir nog skeeet bra!

Aja men vi hores och slynes! ;) Puss!<3


HAHA och häär kommer min dagliga random bild på SARA!! ;)

 

Liiite läskig bild tycker jag :S men lite smått likt! ;) hahaha älskar dej sarrrrrrra!!<3

 

Av Emma - 14 november 2011 17:20

Ja jag hittade inte nån bild på bara en person i familjen (och jag orkade inte ta nån ny heller..)  så då snodde jag den hära bilden av syrran på fb!
Det är då Syrran i mitten, Alva nedanför, Maja till vänster och Nova till höger! :)

Sötnosarna mina ^^ och syrran åxå :P

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


If i lose your love, i lose my everything!

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

Gillar ni snöö!?
 Jaa det är ju fan kung!!
 Nej usch det är kallt och blött..
 Bara man får brottas i snön är jag nöjd ;)
 Sa du snöö??
 NEJ MEN DÖÖ!! FY FAN HELLER!!!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

besökare


Ovido - Quiz & Flashcards