✿☆˙·٠•●♥Lillemmas ♥●•٠·˙☆✿

Alla inlägg den 17 november 2011

Av Emma - 17 november 2011 19:32

Hejj bloggen!!

 

Idag har vi kollat på en ganska kul film på skolan ^^ den hette typ Spiderwick eller nå sånt :P

Men jaja när jag kom hem så var jag faktiskt duktig och hjälpte mamma att baka chokladrutor som vi i klassen ska sälja på julmarknaden i Saxnäs på Lördag! dom blev då jäävligt goda ;) så om nån som läser detta som ska fara upp till Saxnäs så tycker jag att du/ni kan köpa lite kakor och sånt av oss ^^ Aah bra då bestämmer vi det!  


Näe nu ska jag blåsa håret för det är fortfarande blött sen jag duschade ;P
Vi hores och slynes! ;) Puss!<3


Lyssnade på den hära idag på slöjden och har fan inte kunnat sluta lyssna ^^ Inte världens bästa men den är faktiskt rätt så bra! ;)<3

 

Av Emma - 17 november 2011 19:13

Ja det dära är en ganska så gammal bild på mej ;P

 

 
Tidigare månad - Senare månad

Presentation


If i lose your love, i lose my everything!

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

Gillar ni snöö!?
 Jaa det är ju fan kung!!
 Nej usch det är kallt och blött..
 Bara man får brottas i snön är jag nöjd ;)
 Sa du snöö??
 NEJ MEN DÖÖ!! FY FAN HELLER!!!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

besökare


Ovido - Quiz & Flashcards