✿☆˙·٠•●♥Lillemmas ♥●•٠·˙☆✿

Alla inlägg den 10 november 2011

Av Emma - 10 november 2011 13:45

Ja då är frågestunden avslutad!!

Har fått ganska många väldigt konstiga fråger, men jag sa ju att dom skulle få fråga precis vad dom ville och det har dom ju gjort så :P


Ja här kommer då frågorna och svaren!


Från n.b:


1. Hur gammal är DU?     
2. hur mycket foundation använder du per månad? ( en burk ex..)
3. nämn dina 5 närmaste vänner?
4. Går dina lår ihop?=)
5. Vad tycker du om Kissies?
6. När förlorade du oskulden och om ja, ångrar du det?=)
7. Vem älskar du mest på hela jorden?
8. Tycker du själv att du är snygg? Jag tycker du är jätte fin!
9. Vilka har du kysst?
10. Vill du dö ung och farlig eller gammal och sjuk? :)

 PS!! Du är jätte fiin!!

Svar:
 
1. Jag är 15
2. En kanske, använder inte det varje dag :)
3. Sara, Jessica, Olivia, Nellie och Nico :)
4. Haha nej!
5. Jag tycker den bloggen är helt värdelös!!
6. Jag förlorade den när jag var 13 och nej jag ångrar det inte för jag älskade den personen jag gjorde det med :)
7. Niklas!! helt klart!
8. Näe inte så värst :P
9. Många så jag orkar inte räkna upp dom
10. Ung och farlig för jag vill inte bli gammal och sjuk
 
 

Från Älskar din blogg!:


1. Vad använder du för hårfärg!? :D
2. Sminkar du dig varje dag?
3. Vad använder du för parfym??
4. Plattar du håret varje dag?? eller krusar det!?
5. Vad är dina favorit kläder (det du typ använder mest)
6. Tycker du att du är en fjortis?
7. Vilken är din favorit blogg?
8. Har du/har du hafft nån piercing?

Svar:
 
1. Schwarzkopf Live XXL color, Röd typ nr 43 ;P
2. Inte på helgerna. eller om jag ska nån stans gör jag de annars sminkar jag mej typ bara på veckorna lite :)
3. Avril lavinge black star
4. Näe det gör jag inte
5. Typ mjukis byxor och linne eller leggins och en tjocktröja
6. Nej det tycker jag inte!! och jag avskyr när folk kallar mej de!
7. Jadu bra fråga! finns så många bra men annars är nog Fokis blogg min favorit! :)
8. Farutom öronen så har jag haft i läppen men jag har tagir bort de lika snabbt som jag tagit de (Tagit hålet själv då!)
 
 

Från Amanda:


Föredrar du hellst att vara singel eller i ett förhållande? :)


Svar:

Förhållande helt klart! :)



Från Random:


Om du fick välja vilket djur som helst som du skulle vilja ha som husdjur, vilket skulle du välja då!? ^^


Svar:

Vit tiger!! eller en tvättbjörn :]


Från Yes you know it!:


Vem är din bästaste kompis i hela världen?? :D


Svar:

Det är nog Sara! fast jag har ju jätte många andra bra kompisar men Sara är den jag kan berätta precis allting för! :)



Från Nyfiken:


Hur ser egentligen Niklas ut?? typ hårfärg,ögonfärg,kropps typ och sånt.. skulle nog hellst vilja se en blid på han ifall om du har nån :)


Svar:

Haha jadu, jag har tyvärr ingen bild på honom så att man se exakt hur han ser ut ;P men han har typ blont hår,bruna ögon och kropps typen är väl normal?? iaf för mej är den de :P annars räcker det ju bara att säga att han är skit snygg! ;) hehe ^^



Från !!:


Hur gammal är Niklas?? vad jag har hört så är han yngre än dig?

 
 
Svar:

Han är 14
 
 
 

Från Roooooooompaah:


Från en skala från 1-10 hur snygg tycker du att du är då? :)

Jag tycker du är en klar 10!!


Svar:

Ja jag är väl kanske en.. 7:a :P tycker inte att jag är så himla snygg men söt är jag då iaf ;)

Hehe tack du! :)



Från Kbry:


Skulle du kunna tänka dig att färga ditt hår blont? ;)


Svar:

Ja det skulle jag faktiskt kunna tänka mej, men jag kommer nog inte göra det för jag är ingen sån som passar i blont hår för jag har testat det men färgade lite mörkare sen.



Från Gumman min!!:


Hur träffades du och Niklas? :)<3


Svar:

När jag va i dorotea för ett tag sen typ :)<3



Från Fy fan..:


HUr tänkte du när du tog Niklas ifrån Johanna?!


Svar:

Jag har fan inte tagit Niklas från henne! och om hon nu har nånting emot att jag och han är tsm så kan hon prata med mej själv ist för att skicka hennes kompisar på mej!



Från K.G:


Vad var det du föll för hos Niklas?


Svar:

Allt!



Från Sexig!! :O:


Vad har du för bh storlek?! och brukar du använda string? ;)


Svar:

Haha 75B-C :P och ja jag använde string men inte så jätte ofta x)



Från Hård fråga!!:


Om Niklas och din bästa kompis hängde över ett stup och du fick bara rädd en, vem skulle du rädda då?
DU MÅSTE SVARA PÅ FRÅGAN!!!


Svar:

Det dära var fan den jobbigaste frågan jag har fått hitils! och jag har faktiskt ingen aning om vem jag skulle rädda.. skulle ju helst vilja rädda båda men nu gick ju inte de.. isf hade jag nog slängt mej ner för stupet själv!



Från :D:

När hade du sex senast? ;)


Svar:

Hahaha i Lördags (a)



Från ....:

Hur känns det att du har sårat en av mina kompisar som jag trodde var din kompis också genom att bli tsm med niklas?!?! Hur tänkte du?


Svar:

För det första så tycker jag att det är väldigt töntig att du inte vågar säga vem du är och för det andra så kan jag faktiskt inte tänka på vad alla andra tycker och tänker hela tiden för jag har fått anpassa mej efter alla andra hela tiden och skita i mej själv och jag kan inte heller råför att jag älskar niklas! Jag kan inte göra nånting åt de!



Från ugglan!:


Hur länge har du och niklas varit tsm?! :D


Svar:

3 veckor på Söndag :)



Från Sandra:


Är Niklas bra i sängen?;)


Svar:

HAHA!! haha jadå de är han ;P
                                                  
                                                  
                                                  
                                          


Haha ja ni ser ju att några fråger va lite random :P haha men jaja nu va dom nerskrivna så då ska jag gå ner och försöka äta nånting!

Vi hores och slynes! ;) Puss!<3


Älskar låten!<3
 
Av Emma - 10 november 2011 13:18

Ja det är nog Sara för hon kan jag berätta EXAKT allting för!

Löv ya Biiatch!<3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


If i lose your love, i lose my everything!

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

Gillar ni snöö!?
 Jaa det är ju fan kung!!
 Nej usch det är kallt och blött..
 Bara man får brottas i snön är jag nöjd ;)
 Sa du snöö??
 NEJ MEN DÖÖ!! FY FAN HELLER!!!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

besökare


Ovido - Quiz & Flashcards