✿☆˙·٠•●♥Lillemmas ♥●•٠·˙☆✿

Alla inlägg den 9 november 2011

Av Emma - 9 november 2011 14:32

EX & HÅNGEL

vem sov du med senast? – Niklas


vem låg du senast i sängen och kramades med? - Niklas


vem pussade du senast? - Niklas


vem av det motsatta könet strulade du senast med? - Stulat och strulat vet jag väl inte men de va nog med Niklas :P


vem av samma kön strulade du senast med? – Haha ingen!

vem sög du senast av? – .......................


hur ofta strular du? – Venne

 

hur många har du strulat med som mest på en kväll? – Typ 2 tror jag

vem var den första personen du strulade med? – Minns inte!


 

hur många har du varit tillsammans med? – Vet inte riktigt

vem var du senast tillsammans med? – Typ Jack 

är du tillsammans med någon nu, i så fall vem? – Ja, Niklas! :)<3


hur länge har ni varit tillsammans? – 3 veckor på söndag

hur ser din drömpartner ut? – Vet inte


hur många gånger har du varit kär på riktigt? – 3 Gånger


vem var din första riktiga kärlek? –  Vet inte riktigt..



DÅLIGA TIDER


har du druckit alkohol? – Ja

röker du? – Kanske...


snusar du? – NEJ!


har du rökt på/knarkat? – Näe


hur ofta festar du? – Inge ofta


vad gillar du att dricka? – Cider


har du skurit dig? - Jo


har du bra självförtroende? - Inte precis..


hur mår du egentligen? – Helt okej

har du någon gång brutit mot lagen? – Haha jaa



hur ser din drömpartner ut? – Som Erik!
hur många gånger har du varit kär på riktigt? – Hmm.. 3-4 gånger
kanske?
vem var din första riktiga kärlek? –  Jadu.. En kille som går i min
parralelklass

DÖD/LIV


har du varit på begravning? - Ja


i så fall, vilka? – Farmor och farfar vad jag kan komma ihåg.


har någon nära dig dött? – Ja


hur vill du dö? –  När jag är gammal

vill du dö? – Nej


har du någon gång varit på dop? - Ja


i så fall, vilka? – Brorsans ungar


gillar du livet? – Det är helt okej


vem som står nära dig fick senast barn? – Brorsan och hans tjej


vill du ha barn, och hur många? – Självklart! 1-2


var bor du? - Lövnäs


var går du i skola? - Saxnäs


i vilken klass går du? – 9:an

var är du född? - Lycksele

är du snygg? – Njaa inte enligt mej

 

är du nöjd med ditt utseende? – Ibland och ibland inte

 

vad gillar du mest med dig själv? – Ögonen :P

vad heter du? – Emma

 

gillar du ditt namn? - Det funkar

 

vad gör du på fritiden? – Olika saker


FAVORIT

mat: Tacos!!!


dricka: Cola


färg: Svart, Turkos,
Rött och Rosa


musik: Dubstep


låt: Skrillex - Fist of the year


veckodag: Fredagar

 

sport: nej


godis: Surisar och choklad!


artist/band: Skrillex

 

skådespelare/skådespelerska: Vet inte


SKOLA/ARBETE

 

går du i skolan? - Ja

 

trivs du i din klass? – Ja


favoritämne? – Slöjd

 

vilka ämnen gillar du inte? – SO/NO


vilka lärare gillar du/gillar du
inte? – Jag hatar Marithe Och Maria.B är helt okej

 

har du någon gång sommarjobbat? – Nej (om inte sommarskola gills)

 

vad vill du jobba som? – Vet inte


varför? -  ....


FAMILJ

 

vad heter din mamma? -
Nånting jag inte kan stava :P

 

vad heter din pappa? -
Peder


vad heter dina syskon? -
Anna,Jonna,Bea och Mikael

 

är dina föräldrar skilda? - Ne


har du mor- och farföräldrar vid liv?
- Nej

 

trivs du hemma? – nja


om inte, varför? - ....

 

hur är din familj? – Knäpp

 

 

låter dina föräldrar dig göra mycket?
– nej


ANTINGEN ELLER

 

sommar eller vinter? -
Sommar


bikini eller baddräkt? -
Bikini

 

rosa eller blått? – Beror

 

öl eller cider? – Cider

 

vin eller sprit? –  Sprit

bada eller sola? – Sola


chatroulette eller omegle? – Inget av
dom.!


fjortis eller emo?
Inget?

 

pop eller rock? – Pop


RANDOM


skostorlek? – 37-38


längd? – 164


vad heter din bästa vän? – Sara


vem är din favoritperson av annat
kön? – Niklas! :D

 

hatar du någon? – Haha ja oja!!

 

vad köpte du senast? – Godis tror jag ^^

 

vad åt du senast? – Fil och flingor 


är det många i din skola som gillar
dig? – Haha njaaa

 

sista frågan; är du rasist? – Absolut
inte!

Av Emma - 9 november 2011 13:14

Hejj bloggen!


Nu börjar det äntligen kännas liite bättre i magen! fy fan vad skönt ^^ men jag har fortfarande lite ont men det går nog över snart så jag hoppas faktiskt lite på att jag kan fara på skolan imorgon, men vi ser väl annars kanske jag kan fara på Fredag :)


Aja nu tänker jag faktiskt vara lite duktig och göra lite läxor! ;) HEJJA MEJ!! ^^

Men vi hores och slynes! ;) Puss!<3


Skrillex In My   !!!

 

Av Emma - 9 november 2011 12:39

1. Sjunga! för jag låter som en trimmad kratta -.-''

2. Teleportera mej så jag kunde vara vars jag ville när jag ville, det hade varit asm ^^

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


If i lose your love, i lose my everything!

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

Gillar ni snöö!?
 Jaa det är ju fan kung!!
 Nej usch det är kallt och blött..
 Bara man får brottas i snön är jag nöjd ;)
 Sa du snöö??
 NEJ MEN DÖÖ!! FY FAN HELLER!!!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

besökare


Ovido - Quiz & Flashcards